Alla inlägg under december 2009

Av Lina Nykvist - 15 december 2009 09:40

Jaa nu har man inte bloggat igen på länge. Förra veckan va lugn, jag va sjuk linn med så det vart ingen utgång eller något. men det var skönt amn hann med så mycket. I  fredags hade vi en mysig hemma kväll och färgade håret och bara umgicks.:) ( och sen vart det faktist några öl med:)) Sen i lördags var vi inne på mariberg handlade lite. inhandlade mig en tröja älskar den faktist.;) sen var vi bara hemma och tog det lungt käka massa räkor och grejer:D Sen söndags var vi i askersund på jul skyltningen inhandlade mig faktist där en kort skinnjacka och eyeliner.;) jaja sen har man väl inte gjort så mycket, vart ute och gått tagit det lungt men har haft det as bra:D


Jaaa i morn är det kryssningen som gäller:D ska bli så jävla kul. vi åker från laxå kl 2 i morn. sen upp te sthlm så hämtar pappa oss sen kör han ut oss till hamnen.;) fast måste hinna med mkt innan. te systemet måste ju ha lite på tåget upp:D sen packa göra iodrning sig. sen måste hitta pappa och han ska ju ge mig pengar med.:D hehe.


Sen på fredag blire frimpan igen halva priset i baren hela kvällen oxå:D älska frimpan.;) haha.


nene nu ska jag upp te stallet sen bara ta det lungt.;)


linn du är bäst <3


ha det bra Lina!

Av Lina Nykvist - 4 december 2009 12:55

Ja nu har redan en vecka gått och jag har inte bloggat så mycket men har haft ganska mkt att göra denna vecka. sorry.


Denna vecka har jag tränat och pluggat, varit i stallet sen har evve varit här och hälsa på i 2 dagar:D riktigt trevligt.


Nu idag vaknade jag faktist ganska sent låg och drog mig till 10 eller senare än när jag har gått upp denna vecka. sen var jag uppe i stallet och fixa allt. idag blire annars lite stressigt ulkan ska på julfest med jobbet och jag och linn ska te frimpan.:D så jag fixa allt hemma så slipper dom komma hem och stressa ännu mera.

Kan bara säga att jag älskar att bo här.! Har inte mått så här bra på länge varje dag nu är bara BRA allså inga mot gångar eller något så som det har varit förut.


Igentligen ville mamma och pappa att jag skulle komma te sthlm och va där över helgen med dom och sofia & pekka. men jag kände att jag hade ingen lust faktist. jag har större lust att låna pappas lght över nyår ist så ska fråga han men det får vi säkert. Så blire att fira nyår i huvvestaden och med alla roliga fölk.:D Träffa alla snyggisar igen. hihi<3


nee nu vill jag att linn ska komma hem så vi kan börja hehe. jag har faktist redan tagit ett glas vin:P men ett hit eller dit spelar ju inge  roll.:D


annars hoppas jag att alla får en toppen fredag. för det ska jag eller det vet jag att jag kommer få.:)


annars Linn är världens bästa lilla skit.<3 ulkan är världens bästa faster:)<3



ha det bra.


Lina 

Presentation


Välkommen till mig! Jag heter Lina Nykvist och är 20 år och bor i hasselfors. jag kommer blogga om allt möjligt.:D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards