Alla inlägg under november 2009

Av Lina Nykvist - 30 november 2009 09:45

  

Av Lina Nykvist - 30 november 2009 09:25

Heej:)


Har inte skrivit på ett tag nu.

Men helgen har varit perfa i freddags var vi på frimis var as kul faktist träffa s mkt roligt folk haha men vart lite rund om fötterna islutet men det är så det ska va:P

Lördan var vi inne i stan en sväng jag inhandla ett par pyjamas byxor älska* haha sen hade vi en lugn och mysig hemma kväll.<3

söndan bakade vi pepparkakor och lussekatter sen var vi och träna och ute och gick:P


Och nu idag ska jag snart sätta mig och plugga :/ orka säger jag bara är as trött idag och förkyld som fasen. men ett måste. annars ska jag väl upp te stallet sen och fixa sen ikväll ska vi dra och träna lite:)


ha en bra dag alla:)



Av Lina Nykvist - 26 november 2009 08:32

God morgon:)


Jag skulle ha bloggat mer igår kväll men var så jävla trött, så jag somnade runt 11 redan.  Gårdagen va annars helt okej. Jag var och hälsa på min syster och hennes två barn Nellie och Elton. Det var mysigt drack kaffe lekte med barnen och snacka lite skit:D hehe va as mysigt. Sen kom ulkan min (faster) och hämta mig så åkte vi hem. Sen var jag och Linn min kusin och sola sen tränade vi lite på gymmet sen gick vi hem så det vart några km där med. Underbart sen mätte vi magar och grejer så bara på några dagar har jag blivit 6 cm mindre så det är väl ganska bra iaf eftersom det har gått så snabbt. Och mer ska det bli med. Känns så jävla skönt att röra lite på sig att ha ett helt annat liv så som man var när man var mindre. Sen är det väl det bästa att va singel älskar det verkligen, liksom efter 5 år känns det faktist underbart att va det. Prata igår jag linn & ulkan om det och jag fattar ibland inte att jag stog ut jämt. Men men kärlek gör än blind så är det bara.


Idag vaknade jag kl 8 igen, faan man är uppe med tuppen typ nu varje dag fattar inte att jag vaknar så tidigt när jag inte behöver gå upp. haha men det är väl bra endå då eftersom man inte ska sova bort hela dagarna.:) Idag vet jag inte riktigt vad som händer jag ska väl snart gå ut och gå en sväng med hunden min man haha sen ska jag väl upp te stallet och mocka och så, så det är klart när ulkan och linn kommer hem:D Sen blire väl att träna kanske ikväll med.:)


Imorn blir det utgång, då ska vi först hem till sussie & carro sen är nog helena med oxå:D eftersom carro fyllde år förra veckan så ska vi käka lite där och försfesta sen tar vi bussen in till stan och då blire frimis.;) för kul ska det bli. Och jag ska ha på mig min nya klänning och mina nya leggins.;) kanske mina nya skor med?! hehe.


ha en toppen dag alla.;D 

Av Lina Nykvist - 25 november 2009 08:37

God morgon.:)


Är uppe tidigt idag fast jag igentligen kan sova länge idag eller inte bara idag hela veckan ut men jag kan inte sova länge längre, känns då som man sover bort hela dagarna. hehe  Kanske har man gått och blivit gammal på sista tiden.

Har tagit min morgon cigg och nu sitter jag och dricker kaffe och lyssnar på musik och min "man" colt ligger här brevid min i sängen. Utan han på dagran skulle det vara så tråkit jag går runt och pratar med han hela tiden men får ju aldrig något svar haha. Men tänk om hundar skulle kunna prata. Det skulle vara bra. haha.


Ne nu blire att kolla runt lite på facebook sen kolla våra bästa år det suger men man måste ju bara kolla på det haha sen hem till gården. haha..


Idag blire nog att dra te gymmet senare gud va skönt.

Jag vill ha fredag då blire utgång till frimis.:D


ha de bra sålänge skriver senare ikväll. hoppas alla får en toppen dag:)


Av Lina Nykvist - 24 november 2009 11:42

Ja nu har man skaffat blogg oxå. Alla har ju typ det idag och alla tjatar om att jag också ska skaffa de så nu har jag gjort det. Men vad ska man skriva om? Jag kommer väl "blogga" så det heter mest om mitt liv, vad jag gör från dag till dag:) Så hoppas det verkar intressant.


Jaa idag vakna jag ganska tidigt vid halv nio, har fortfarnade träningsvärk från igår va ju ute och träna. Så skönt att komma i form nu lite igen. Man mår ju så himla mycket bättre. Ja så satte jag mig vid fläkten och tog en cigg + kaffe får man ju inte glömma. Sen va ju ute med hunden colt min man nu för tiden hehe. Pratade lite med madde med också idag lite skit snack och nya uppdateringar haha. Nu sitter jag och väntar på att man kära kusin Linn ska komma hem sen ska vi väl börja plugga lite också. Jag går ju på komvux i Laxå eftersom jag inte har gått gymnasiet så nu får man väl ta igen det nu ist.


Idag vet jag inte riktigt annars vad jag ska göra ska väl upp te stallet och mocka sen ut och gå kanske dra och sola. Jag längtar faan så mkt till den 16 dec då ska jag på kryssning sthlm fifty fifty ska bli så jävla kul:D


jaja ha det bra kanske skriver mera senare ikväll då man kanske har mer att skriva.

Ha det bra alla så länge:D





hej igen:)


Ja nu ska man  väl forsätta att skriva om vad man har gjort idag då;)

jag och linn va ute och gick, vi gick runt rävön kallas den biten ca 6 km lång va as skönt att komma ut i naturen lite mer än va man jämt är rättare sagt.:)

Sen var vi uppe i stallet lite och mocka och gjorde iordning lite. Nu sitter vi mit i mot varandra med en varsin data haha men snart ska vi dricka lite glögg sen kanske färga ögonbrynen hmm jaa kanske.


Jag är verkligen en musik människa jag kan allaså inte leva utan musin. Allså all slags musik verkligen gör jag något så vill jag helst lyssna samtidigt på musik. så skönt.:)


man undrar hur allt ibland ska sluta och hur det igentligen ska bli.

vilka kan man lita på till 100 och vilka inte? har verkligen valt bort många nu som jag har haft i mitt liv, vissa väldigt länge. men varför ska man lägga ner någon energi på vissa som är helt falska.?.


Saknar en viss person så mkt just nu.<3


ha det bra så länge:D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till mig! Jag heter Lina Nykvist och är 20 år och bor i hasselfors. jag kommer blogga om allt möjligt.:D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards