Direktlänk till inlägg 24 november 2009

En helt vanlig dag:D

Av Lina Nykvist - 24 november 2009 11:42

Ja nu har man skaffat blogg oxå. Alla har ju typ det idag och alla tjatar om att jag också ska skaffa de så nu har jag gjort det. Men vad ska man skriva om? Jag kommer väl "blogga" så det heter mest om mitt liv, vad jag gör från dag till dag:) Så hoppas det verkar intressant.


Jaa idag vakna jag ganska tidigt vid halv nio, har fortfarnade träningsvärk från igår va ju ute och träna. Så skönt att komma i form nu lite igen. Man mår ju så himla mycket bättre. Ja så satte jag mig vid fläkten och tog en cigg + kaffe får man ju inte glömma. Sen va ju ute med hunden colt min man nu för tiden hehe. Pratade lite med madde med också idag lite skit snack och nya uppdateringar haha. Nu sitter jag och väntar på att man kära kusin Linn ska komma hem sen ska vi väl börja plugga lite också. Jag går ju på komvux i Laxå eftersom jag inte har gått gymnasiet så nu får man väl ta igen det nu ist.


Idag vet jag inte riktigt annars vad jag ska göra ska väl upp te stallet och mocka sen ut och gå kanske dra och sola. Jag längtar faan så mkt till den 16 dec då ska jag på kryssning sthlm fifty fifty ska bli så jävla kul:D


jaja ha det bra kanske skriver mera senare ikväll då man kanske har mer att skriva.

Ha det bra alla så länge:D





hej igen:)


Ja nu ska man  väl forsätta att skriva om vad man har gjort idag då;)

jag och linn va ute och gick, vi gick runt rävön kallas den biten ca 6 km lång va as skönt att komma ut i naturen lite mer än va man jämt är rättare sagt.:)

Sen var vi uppe i stallet lite och mocka och gjorde iordning lite. Nu sitter vi mit i mot varandra med en varsin data haha men snart ska vi dricka lite glögg sen kanske färga ögonbrynen hmm jaa kanske.


Jag är verkligen en musik människa jag kan allaså inte leva utan musin. Allså all slags musik verkligen gör jag något så vill jag helst lyssna samtidigt på musik. så skönt.:)


man undrar hur allt ibland ska sluta och hur det igentligen ska bli.

vilka kan man lita på till 100 och vilka inte? har verkligen valt bort många nu som jag har haft i mitt liv, vissa väldigt länge. men varför ska man lägga ner någon energi på vissa som är helt falska.?.


Saknar en viss person så mkt just nu.<3


ha det bra så länge:D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

<3

Av Lina Nykvist - 14 mars 2010 23:15


   heej:) längesen nu jag blogga sist. har varit ganska mkt den sista tiden.  jaa va har man gjort hmm har varit hos mamma i laxå nästan i 2 månader nu har umgåtts dagligen med evvelyn jätte kul att vi umgås igen gumman. sen har vi umgåtts med...

Av Lina Nykvist - 13 januari 2010 13:25

Jaha då har man varit sjuk sen typ i söndags jag tror att det är min gluten som spökar.. BLÄ. jaa va har man gjort då. i fredags var vi på frimis. va as kul träffa mkt roligt folk.;) träffa en gammal söt vän så det va riktigt kul att se dig igen gubb...

:)

Av Lina Nykvist - 7 januari 2010 00:26

Hej. idah har linn och jag varit i örebro och kollat på distriksmästerskapen i fotboll i idrottshuset.;) (örebro) hehe jaa faktist jag & linn. men man såg mkt nice där inne kan jag lova.;) sen va det ju så oxå att mitt "frimis ragg" spela så vi ...

Av Lina Nykvist - 6 januari 2010 00:56

Känner mig just nu väldigt känslosam fattar inte vrf. tänker om och om igen, allt vad man har gjort och inte gjort, sagt och inte sagt. faan allså. sen saknar jag dig med vädigt mycket som vän. fattar inte vrf du va aldrig en riktig vän heller. eller...

Av Lina Nykvist - 5 januari 2010 15:57

Heej.!   Nu var det verkligen länge sen jag skrev ngt här. Har haft allt möjligt för mig den sista tiden. Först var jag & linn på kryssning va as kul och sen träffa man mkt roligtoch lite smått knäppa folk hehe men kryssningen va guld.!   sen...

Presentation


Välkommen till mig! Jag heter Lina Nykvist och är 20 år och bor i hasselfors. jag kommer blogga om allt möjligt.:D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards