Direktlänk till inlägg 30 november 2009

En ny vecka:)

Av Lina Nykvist - 30 november 2009 09:25

Heej:)


Har inte skrivit på ett tag nu.

Men helgen har varit perfa i freddags var vi på frimis var as kul faktist träffa s mkt roligt folk haha men vart lite rund om fötterna islutet men det är så det ska va:P

Lördan var vi inne i stan en sväng jag inhandla ett par pyjamas byxor älska* haha sen hade vi en lugn och mysig hemma kväll.<3

söndan bakade vi pepparkakor och lussekatter sen var vi och träna och ute och gick:P


Och nu idag ska jag snart sätta mig och plugga :/ orka säger jag bara är as trött idag och förkyld som fasen. men ett måste. annars ska jag väl upp te stallet sen och fixa sen ikväll ska vi dra och träna lite:)


ha en bra dag alla:)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

<3

Av Lina Nykvist - 14 mars 2010 23:15


   heej:) längesen nu jag blogga sist. har varit ganska mkt den sista tiden.  jaa va har man gjort hmm har varit hos mamma i laxå nästan i 2 månader nu har umgåtts dagligen med evvelyn jätte kul att vi umgås igen gumman. sen har vi umgåtts med...

Av Lina Nykvist - 13 januari 2010 13:25

Jaha då har man varit sjuk sen typ i söndags jag tror att det är min gluten som spökar.. BLÄ. jaa va har man gjort då. i fredags var vi på frimis. va as kul träffa mkt roligt folk.;) träffa en gammal söt vän så det va riktigt kul att se dig igen gubb...

:)

Av Lina Nykvist - 7 januari 2010 00:26

Hej. idah har linn och jag varit i örebro och kollat på distriksmästerskapen i fotboll i idrottshuset.;) (örebro) hehe jaa faktist jag & linn. men man såg mkt nice där inne kan jag lova.;) sen va det ju så oxå att mitt "frimis ragg" spela så vi ...

Av Lina Nykvist - 6 januari 2010 00:56

Känner mig just nu väldigt känslosam fattar inte vrf. tänker om och om igen, allt vad man har gjort och inte gjort, sagt och inte sagt. faan allså. sen saknar jag dig med vädigt mycket som vän. fattar inte vrf du va aldrig en riktig vän heller. eller...

Av Lina Nykvist - 5 januari 2010 15:57

Heej.!   Nu var det verkligen länge sen jag skrev ngt här. Har haft allt möjligt för mig den sista tiden. Först var jag & linn på kryssning va as kul och sen träffa man mkt roligtoch lite smått knäppa folk hehe men kryssningen va guld.!   sen...

Presentation


Välkommen till mig! Jag heter Lina Nykvist och är 20 år och bor i hasselfors. jag kommer blogga om allt möjligt.:D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards